سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غذای کامل و مفید بخورید

غذای کامل و مفید بخورید

خوردن فست فود و غذاهای مضر شاید اشتها و هوس شما به خوردن غذا را راضی نگه دارد، ولی نبود کالری می‌تواند شما را از مواد مغذی و لازم برای بدن محروم کند و باعث شود احساس بداخلاقی و کسلی داشته باشید. به عنوان یکی از راههای شاد بودن برای رژیم غذایی خود از غذاهای سالم و مغذی استفاده کنید. موادی مانند غذاهای دریایی تقویت کننده مغز، سبزیجات سبز ارگانیک و سیب زمینی شیرین حاوی آنتی‌اکسیدان فراوان در این دسته قرار می‌گیرند. زمانی که برنامه غذایی شما پر از مواد مغذی و مقوی باشد، علاوه بر اینکه انرژی و حالتان را بهتر می‌کند، باعث می‌شود میزان قند خونتان نرمال ماند و انرژی متعادلی داشته باشید.

بازی کنید و سبک‌سر باشید. به یاد بیاورید که آزادانه بازی کردن در کودکی چگونه بود. خودآگاهی را کنار بگذارید، رها باشید و خوش بگذرانید. من عاشق بازی کردن با بچه‌هایم هستم، آنها را متعجب و دختر کوچولوی شیطان درونم را به خودم یادآوری می‌کنم. شاید هیچ چیز مثل لحظه‌های خندیدن‌های هیستریک با دخترانم باعث احساس غرور قلبی من نمی‌شود.

آزاده باشید و ببخشید. آنچه را در توان دارید هر زمان که می‌توانید بدهید و ببخشید. تعریف کنید، عشق، محبت، کمک، منابع، زمان، توجه، اندیشه و احترام به دیگران بدهید. با این کار احساسی لذت‌بخش خواهید داشت و کارما، سه برابر آن را به شما بازخواهد گرداند.

شادی خود را به هیچ چیز خارجی مرتبط نکنید. زمانی که شادمانی خود را به روابط، مشاغل، امور مالی، بدن و یا نتایج پیش‌بینی شده‌ی خود وابسته می‌کنیم، به مشکل برمی‌خوریم. شادی تجربه‌ای درونی است که باید خودتان آن را به دست بیاورید؛ همه‌ی چیزهای دیگر ناپایدار هستند

همچنین در اخر پیشنهاد ویژه ما برای شما دیدن جملات و عکس نوشته زیبای شاد بودن هست که در پستی دیگر از حرف تازه براتون قرار دادیم و با دیدن و خوندن این مطالب میتوانید انرژی مثبت پیدا کنید و زندگی سرشار از شادی رو تجربه کنید…